6 Mart 2010 Cumartesi

Haydi Erkekler Savaşa

Buraya sayfalarca yazı yazsam Yaşar Kurt'un bu şarkısı kadar etkili olmaz. Askere gidiyorum. Askerlik şubesinde 10 Nisanda yerin belli olur 12 Nisanda da birliğine teslim olursun dediler. Her şey askerlik çağrışımı yapıyor şu dönemde. Nereye gideceğim, ne kadar süre yapacağım, nasıl yapacağım? İtiraf etmesi zor olsa da korkuyorum lan! Ya doğuya düşersem, bok yoluna gidersem? Ölümü bugüne kadar hiç umursamadım. Sonuç olarak biliyorum ki kurtuluş yok ha 3 gün evvel ha 3 gün sonra diye düşünürdüm. Ama bu normal bir insanın yaşayacağı(çelişkinin farkındayım) normal bir ölüm için geçerlidir(burada sözü geçen normal benim kriterlerime göre). Askerde olanı ise bu şartlara uymayanlardan benim için. 2 grubun kendi çıkarlarının çatışması yüzünden birbirini hiç tanımayan, birbirine hiç bir garezi olmayan insanların harcanması bok yoluna ölmek değilde nedir? Bu ülkede pkk-mit ilişkisi ortaya koyulmuşken başka masallara inanmak niyedir?

Vatan sağ olsun, vatan sağ olsun... Bu vatan dediğin insanlar sağ olmadan ne yapacaksa kendi başına? Sorsan hepimiz kardeşiz ama düşman kardeşler. Bütün kardeşler gelmişiz aynı dünyanın topraklarını paylaşmışız sonra birbirimizi kırmak için bahane buldukça sarılmışız silaha. Vatanımız dünya değil mi kardeşim? Bizim insanımız, sizin insanımız ayrımını nasıl yaparsınız, bütün canlar aynı değerde değil mi(bu sorunun cevabını biliyorum).

neyse bu konu uzar, ben şarkının linkini verip çekileyim huzurlarınızdan.

Hiç yorum yok: